Hilal06a merhabalar. Bizde bu zamana kadar memnunum yalnız bir kaç sıkıntı yaşıyoruz.
Kemer kısmı yattığında cok darıyor hatta baglayamıyoruz da diyebilirim. Acaba uzatma yerı var mı
Bir de iç minder olarak ne kullanıyorsunuz yatırdıgımda terleme yapıyor o yuzden mındersız kullanamıyorum. Sevi bebenin aldım cok kalın geldı onu kullandığımda kemer takılmıyor