Maxi cosi tobi almıştım ablam ve kuzenim aşırı memnundu dışarıyı izleyebiliyor bebekleri yatışı yeterli ve adac testinden geçmiş bir model. Ama benim arabam yüksek dışarıyı yeterince iyi göremediğini düşündüğüm için besafe izi comfort X3le değiştirdim bakalım gelecek. Yatış pozisyonu ve yüksekliği çok iyi en yüksek o zaten. Rahat. Kemerler mıknatıslı. ikisi de çok rahat çok kaliteli adaclı. 360 derece dönen besafe de çook güzel yatış pozisyonu çook iyi diğerlerine göre ters yönde giderken. Dönüşü de çok kolay. Maxi cosi tobifix de rahat ve kaliteli. Britax römar modellernde baş kısmı kızımın önde kaldı otururken boynu rahat etmedi yani. Maxi cosi assisfixe de baktım onun da yatış pozisyonunu yetersiz buldum. Tecrübelerim böyle🥰