Normalde kızım pek yüksek sese alışkın değil korkuyor nedense ,ve bugün dışarıya çıktım ve yanımızda motorla adam bizi gördük halde sonuna kadar gaza bastı ve kızım 1 saat aralıksız ağladı kendine getiremedim, allahım belası adam ! Dualar okurum hep de ben sese nasıl alistiracam ki ya korkuyor hep evde de ses oluyor genelde ama işte korkuyor yinede bugunki ile arttı