Ikicocukanasiyioldum Alminakarakaya bende eşime soyliycem alsın bugün inşallah gider bu gobek :) kahve ile de kullanıldığını duymuştum canım
Leyla_yaman94 Alminakarakaya üç gün kullandım baş ağrısı beni mahvetti resmen bıraktım herkes için aynı olmaz tabi ama gerçekten hem bademciklerim şişti hem baş ağrısı yaptı daha geçmedi bırakmama rağmen yavaş yavaş geçiyor
Serap5252 Alminakarakaya ben kullandım 2 hafta bir faydasını görmedim zayıflama konusunda ama anne sütünün kalitesini etkilermiş
Alminakarakaya Ikicocukanasiyioldum evet canım bende o göbekten müzdaribim maalesef sabah deniyim dedim midem bulandı bende dedim kahveye koyim ama kahve piştikten sonramı koyulacak acaba
Ikicocukanasiyioldum Alminakarakaya siz nereden aldınız acaba hepsi burada sitesinde 100 gramı 16 lira indirime girmiş. Bir tatlı kaşığı mi yediniz ?
Alminakarakaya Ikicocukanasiyioldum valla başta gittigidiyordan verdim evde olmadığım için kargom geri gitmiş bende aktardan aldım
Leyla_yaman94 Alminakarakaya sağolun kesinlikle ondan onu kullandıktan hemen sonra boğazım aşınmaya başladı ve baş ağrısı ama dediğim gibi herkese aynı oranda yan etki etmez
Serap5252 Alminakarakaya bana etmedi zayıflama konusunda ama duştan çıkınca ele yüze çok faydalı bebek gibi yapıyor . Anne sütünün kalitesini arttırıyormuş bir de