Deryadila25 Arkadaşlar hero beybi mama kullanan varmı cok ucuz iyimi acaba ucuz oldugu için kafam karıştı ama cevremdede kullananlar memnun
Birkucukeylulmeselesi Deryadila25 kaşık mamasını kullanıyoruz biz aman aman kilo aldırmadı bize memnun değilim gibi yani