gezentianne kızımda 2.5 yaşında dediklerinizin hepsini yaptım çok ta erken başladı konuşmaya sürekli hikayeler okuma olsun birlikte karşıklı konuşmalar olsun.. tv de videolar açtığımda birlikte tekrarladık hepsini öyle oturup ta saatlerce bakmasına izin vermedim açtıysamda öğretici videolar açtım.
Anneyim_12 sizde biraz dikkat edip saatlerce tv ye bakmasına izin vermeyin bence tam bişeyler öğrenme yaşlarına geldiler kız çocukları erken konuşur derler hep.