Bebeğim ilk doğduğunda hipp mama almıştım sonra mamaya gerek kalmadı emzirdim o mamayıda cam konserve kavanozuna koymuştum bu mama bozulmuşmudur ? Paketteki tarihe göre kasımda son tüketimi ama ben bu paketi açtım başka kavanoza koydumya bayatlamışmıdır