Eddaliko Kızlar evde ilikli kemik suyu yaptım bebeğime bildiğiniz üzere 8-10 saat kaynıyor yalnız soyle bişey var kaynadıkca su azaldı ve azcık bisey cıktı e su eklesem sürekli, o kadar kaynamıs olmayacak sonucta ne yapmam lazım 🤷🏼♀️
Zeyzey2019_ Eddaliko altını kısıyor musunuz? Ben 14 15 saat kadar kaynatıyorum ve hiç azalma olmuyor. Kaynamaya başlayınca altını en kısık ayara getiriyorum, mum alevi gibi yanıyor. Ağzını da kapatıyorum.
Deletedmom5284 Suyu azalınca bir faydası kalmıyor bütün vitaminler buharda uçup gidiyor Yüksek ateşte ağzı kapalı 4 saat yeterli olur Yada düdüklü
Deletedmom5284 Eddaliko o yüzden doktorlar buharda pişirme öneriyor 😻 olsun yine de içirin siz çorba yapın hepsi uçmamıştır 😂
Deletedmom5284 Gzmkrm Yok canım kemikten bahsetmiyorum hani sebzeleri buharda pişirin diyorlar ya ondan bahsediyorum 😊
Eddaliko Zeyzey2019_ Tabi kısıyorum ama cok azalıyor agzıda kapalı allah allah sizin neden olmuyo ozaman🤷🏼♀️
Zeyzey2019_ Eddaliko hımm. Hiç bilmiyorum ki. Üstelik çok daha uzun süre kaynatıyorum sizden. En kısıkta mı oluyor yoksa normal bir kısık mı? Böyle üflesem sönecek şekilde yanıyor ocağın altı. Sizinde öyle mi acaba?