Yeni doğan slingi aldım bebeğimi içine koydum ilkte uyudu yerine koydum 2. De rahat edemedi hiç ağladı ağladı sıktı galiba daha sonra tekrar denedim yine ağladı dahada koymadım. Biyerini mi acıttım acaba kemiğine zarar vermiş olabilirmiyim acaba, bebeğim gazlı bebek slinge yerleşince rahat gaz çıkarttı çevremde rahat eder rahat gaz çıkartır dediği için aldım şimdi ise emzirdikten sonra gaz çıkartmaya çalışırken ağlıyo gaz mı yoksa biyerini mi acıttım bilemiyorum kemiğine falan zarar vermiş olabilir miyim