Edakara Bebeğim 4 aylık afederisniz ilk defa kakasında pötürtü pötürtü şeyler vardı sizce normal midir sadece anne sütü alıyor katı değil tuvaletide simdi oldu
Juliet2021 Edakara anne sütü veriyorum sadece bizimki de pütürlü dr da pütürlü olması çok normal demişti
Zeynepela1 Bu iyi birşey. Sütün genelde yağlı bölümünü sonunu yani emdiğinde oluyo sanırım. Daha besleyici daha doyurucu. Bizdede cok oluyo:)