Kızlar 6.ayımızdayız ek gıdaya başladık yavaştan benim sorum şu tabiki iştah bebekten bebeğe değişir ama genel manada doyma ölçüsü olarak neyi baz alıcaz bu ayda kahve fincanı kadar mamamı? Yarım kasemi? Yani sabah öğlen akşam menülerinde her ne var ise bundan hangi ölçüde yedirince içimiz rahat olmalı ?😊😊