Bence alışma süreci bu ağlayınca sesine oluşan tepkiler ,ağlama sesine zamanla alışıyorsun daha az strese giriyorsun canım . Normal bu yasadigin bence ama yaşam kaliteni etkiliyorsa ve seni çok rahatsız ediyorsa Dr a da bir danış . Sakinleştirici haplar anne sütü ile bebeğe geçer bu yüzden dr vermez sanıyorum ama mecbur olunursa kar zarar ilişkisine bağlı ,uygun bir hap verilebilir. Bitki çaylarından destek alsan ? Bitki çayı etkisi de bebeğe anne sütü ile geçer .