Rika biogai kullanıyordum zaten hep yapmamaya başlayınca değiştirelim bi dedik tekrar biogai dönecek belki yine fayda eder
Deniz3461 Aynen benim arkadaşımın bebeğinde mesela pişik olmuştu çok fenaydı çocuk bu ara dikkat edeyim belki dediğiniz gibidir
Alphaville ya doktorda aynısını dedi bağırsakları çalışıyor bazı bebekler 6.ayina kadar böyle olabilir bağırsak çalışıp gaz çıkarıyorsa korkma dedi bizimkide çok şükür yapıyor bunları ama ben rahatsizim 🤭