Tortilla gelişimi çok şükür güzel bende aynısından şüphelendim acaba doymuyor mu diye doktorum doyuyor gelişimi güzel dedi zaten aç olsa anlarsın dedi 😔
Bulutbey birde bunu deneyeyim kayısı filan yiyeyim
Sfat Duphalac biliyorum ama 6 ay dan önce kullanılması pek önerilmiyor ablam çalıştı bu ilaçta hatta doktorumada sormayı unuttum açıkçası 6 aydan önce kullanayim mi kullanmayayim mi çünkü bazı durumlarda doktorlar oneriyor