Suleymanova2020 mesela bugün patates kabak y fasulye denedik. Her biri toplam bir yemek kaşığı büyüklüğünde haşlıyorum çatalla eziyorum biraz zeytinyağ biraz anne sütü ile iyice ezip yediriyorum. Her yemek sonrası mutlaka su içiriyorum. O ne kadar içmek isterse o kadar içiriyorum. Bir de karnına bakın sertlik var mı? Gaz çıkışı var mı yani alttan gaz çıkarıyor mu ve kaka yaptığında içinde pütürler var mı ona göre kabızlık belirtisi diyebiliriz. Benim kızım da bi gün yapmamıştı ama kabız olmadı. Bazen oluyor