Hiç sorunumuz yoktu bizim doğduğundan itibaren çok güzel yapardı kakasını ama bu 5 gündür bir sey oldu çocuga kakasını saatler geçtikten sonra artık helak olmuş şekilde yapyor yada benim yardımımla biliyorum günlerce yapmasa sorun yok ama saatler geçmiyor ki günler geçsin hele bide gece olunca bende mahvoluyorum.. Beni çok az emiyor mama yiyor maması aynı bebelac değişmedim desem ki mamadan 🙄 mamaya zeytinyağı koydum 1 kaşık tam dedim oldu bu iş şimdi yine kıvranıyor ve yine gece oluyor ne yapcam ayaklarının altına sıcak su torbası koydum ama dalamıyor yine