Kuzum11 Merhaba bebeğim 10 dk emiyor 10 dkdan sonra bazen söylenerek ağlayarak emmeyi bırakıyor zorla ağzına tutturuyorum ama yok yine ağlıyor kapaana kadar neden böyle 27 günlük
Talaybebek20 Göğüsünü düzgün kavrayıp ememiyor olabilir süt gelmeyince söyleniyordur diye düşünüyorum🤔bence sağlık ocağı hemşirenize yada çocuk doktorunuza danışın🏵
yuksekipek Kuzum11 evet canim aynisi oluyor ama ben gunde 2-3 kere mama veriyorum biberondan kaynakli reddetmiyo bence cunku bi gün cok guzel emiyorsa bigun emmiyor cilginlar gibi reddediyor mesela bugun aksam hem emiyor hem agliyor elim ayagim dolasiyor
Mercey01 Kuzum11 gazı olabilir ya da biberon kullanımı varsa meme reddi yapmaya başlamış olabilir bebeğinizde
Htc18 Gazı var büyük ihtimalle ayakta veya oturarak pispislediginizde biraz daha sakinleşir bende aynısını yaşıyordum 2-3cekiyor sonra ağlayarak kendini kasarak geriye doğru atıyordu gaz problemini azalttikca oda rahatladı
edyr Kuzum11 Öyle yaptığı anda kaldırıp gazını çıkarmaya çalışın. Geğirdiği gibi rahatlar. Doymamışsa sakince emmeye devam eder. Benim bir emzirmede 3-4 defa kaldırıp gazını çıkardığım oluyor. 😉