Ahkalbim gittik canım tahlili verdik sonuç biraz önce çıktı kan vermeden önce altıncı hastalık denildi kan tahlilinden sonra bağışıklık sistemi düşük dedi biraz da kilosu da düşük 9 aylık 7 kilo 550 gram bana da biraz düşük geldi 6 aylıkken 7 kiloydu hiçbir şey almamış neredeyse neredeyse yapabileceğim bir şey var mı lütfen yardımcı olur musun ilaç falan yazmayacak mısınız dedim hem vücudundaki renin geçmesi için hem de bağışıklığının güçlenmesi için gerek görmemiş beyefendi o yüzden bir şey yazmadı çarşamba günü tekrar çağırdı gitmeyi de düşünmüyorum geçti mi diye bakacak neyine bakacak sanki uzaktan bağışıklık sistemini geçip geçmediğine mi bakacak salı günü sağlık ocağında boy kilo ölçme yapılacak o zaman tekrardan kan tahlili vermeyi düşünüyorum bakalım orada da aynı şeyi mi söylüyorlar 😔😔