61Mucizem61 Kullanan var mı memnun musunuz ben bugün aldım ama henüz gelmedi pişman oldum gibi gelmeden iptal etmeyi düşünüyorum kullananlar yazabilirse sevinirim 🙏
Tuba 61Mucizem61 Buzdolabı satan birisi LG ve Beko iyi olduğunu, samsungdan uzak durmamızı önermişti. Ben ve görümcem beko aldık çok memnunuz☺️