Merhabalar.kizim 17aylik vücudunda açık beyaz yerler var bikac tane fındık kadar.cildiye ye gittik kesinlikle vitiligo değil.doğuştan pigment eksikliği dedi.bebeginde olan var mı artar mı bu lekeler büyür mü artacakk gibi duruyor sanki ve tedavisi yokmuş