Hakanbeyzaeren Ben de kraft kullanıyorum ön tablasının çıkma yönünden muhakkak dikkat edin öyle alın çıkarıp yıkayıp takıyorum ama ayakları böyle açıldığı için hiç kullanışlı değil sürekli çarpıyorum falan sevemedim iş yerimde pilsan kullanıyorum ayakları düz iniyor çok daha kullanışlı ama onunda ön tablası çıkmıyor😅 Yani hem önü çıkan hem ayağı düz inen alın derim