Ilk günümüz zorlu gecti bir kac kere lazimliga işedi ama sonralarda asla lazimliga işemedi her seferinde kalktiktan sonra işedi 🙄 ve son seferde baya tuttu yine disari isedi önerileriniz var midir😑 bu arada 3 4 saatte bir isiyor yani hazir diye dusunuyorum