Taftafgiller Adetimin üstünden 6 gün geçti hala gelen giden yok endişeleniyorum artık 😔(Adetim gun geciktiginde test yapmıştım negatifdi)
Birsenvrgl Taftafgiller ben adet olmayalı 4 ay oldu hala birşey yok testte yaptım birşey çıkmadı korkmuştum
alicihankus Taftafgiller biraz daha bekle zaten olmuşsada iş işten geçti yapıcak bişey yok bi test yaparsın için rahatlar bi dahada dikkatli olursun 😊