minikaa 7 aylık kızıma bir arkadaşım yerde şarkı söyleyip oynayan balıktan almış, kapalıyken dokunuyor ama açıkken şarkı söyleyip hareket ettiğinde korkup ağlıyor şaşırdım kaldım yaşayan var mı normal midir 🙄
Tugcerylmzkerem minikaa normal benimki bir yasindayken ses cikaran telefon oyuncak almistim calinca korktu zor alisti
Waris minikaa evet ya arada oluyor öyle zamanla alışır merak etmeyin. Benim kızım 3.aydan beri oynadığı köpekçiğinden korktu geçen. Bir süredir kaldırmıştık geri çıkardık. Şarkı söyleyince başladı ağlamaya. 1-2 gün sonra alıştı yine. Siz de çok zorlamadan yavaş yavaş alıştırın.
Zeyzey2019_ minikaa o dönem için çok normal. Birkaç ay sonra dikkatini çekmeye başlayabilir. Şimdilik kapalı bir şekilde verin ki iyice korkmasın.
minikaa Zeyzey2019_ kapalı verdiğimde de korkuyor sanırım o anda boşluğuna geldi korkmadı. Bi süre çok yaklaştırmadan alıştırmaya çalışıcam gibi duruyor 😊
Saitkereminannesi minikaa Çok normal canım oğlumun bi arabası var adama dönüşenlerden 16 aylık oldu kapalıyken bile dokunmuyor
neslihan-87 minikaa Bencede normal benim kızıma babaannesi küçükken kaplumbağa almıştı şarkı ninni söyleyen ve gece lambası oluyor.Şuan 7 yaşında hala bazanın altında duruyor sebebi malum korkuyor 😂
minikaa Begonvillll kapalıyken bile korkuyor hem sesi hem görüntüsü korkuttu galiba yavaş yavaş alıştırarak göstericem artık
pamuksekerinannesii minikaa benim kızım nefret ediyor o balıktan aldım çöpe attım saçma sapan bir oyuncak
elmalikurabiye minikaa cok normal 23 aylik hala otarz seylerden korkar ustune gitmeyin pilini cikarin kapaliyken oynasın
minikaa elmalikurabiye evet yavaş yavaş kapalı şekilde alıştırmaya çalışıcam ilk başta iyice alışsın öyle açıcam tamamen korkmasını istemiyorum çünkü üstüne gidersem tamamen korkabilir