uykusuzMoMm bu kötü deneyim için üzüldüm. Post sahibi arkadaşımız mecbur olduğu için sanırım bebeğini/çocuğunu bakıcıya verecek. Ve aklında soru işaretleri olmalı ki kamera düşünüyor zaten kimse gönül rahatlığıyla bakıcıya veya başkasına emanet edemiyor… Bu yüzden verdiğiniz örnek biraz moral bozucu olmuş gibi geldi bana. Böyle yüzlerce örnek vardır tabi ki, az çok hepimiz duyduk. Ama mecbur kalabiliyor insanlar. Siz bunları yazınca anne bakıcıdan vazgeçmeyecek sonuçta… morali bozulduğu ile kalacak öyle değil mi ?