Noblemom Kızlar biz yarın ek gıdanın ilk günü yoğurtla başlayacağız benim sorum istese bile bir tatlı kaşığından az mı verilmeli ve gece mamasına ne zaman geçmeliyim ?
YusufHuzeyfe Noblemom keske devamını isteseler biz 7aylik olduk hala 2 tatli kasiginidan fazlasını yediremedim 🤭 insallah sever ve hayal ettiğiniz gibi gecer ek gida serüveniniz