Basakaks Selam herkese bebeğim yarin 9 ayini dolduracak Eylül doğumlu ama hala emeklemedi oyle bir istegi yok yere koyunca ağlıyor surjeli kucakta ve koyarsam önüne istemiyor cabasi yok merak ediyorum ne zaman emekleyecek
Mlke301020 Basakaks 7 ay 8 günlük yavaş yavaş çabalıyor bakalım 8. Ay da tam emekler diye düşünüyorum. Benim oğlumda sürünmedi hiç yani geri gidiyor yana çekiyor kendini ama ileri sürünemedi beceremiyor sanırım
Agustosbocegi Basakaks 9 buçuk aylık hala elekleme iyi yok yüz üstü dönünce ağlayıp duruyo mırıldanarak geri geri gidiyo yakında bekliyom belki ileri de gelir 😂😂
Tired_mom Basakaks oglum 4 buçuk aylık utanmasa ayaklanıp koşacak donuyor sürünüyor emekleme pozisyonu alıyor baya gidiyor inanın ki bıraktığım yerde bulamıyorum o emeklick ama gücü musade etmiyor suan bence ayaklarını çekip itiyor kendini
Suzionur Basakaks benimki de 7 ay 23 günlük . Hergün emeklicek diye bekliyorum ama yüzüstü koyduğumda sıkılıyor . Daha çok ellerinden tutup yürütmeyi istiyor . Öylede yoruluyorum emeklese diye bakıyorum 😂