Ramaznannesii Kizlar merhaba gaz icin bunun surubu degilde damlasini kullanan memnun kalan var mi ( surup uyutuyor birazda olsa rahatladi bebegim) bugunde damlasini aldim ekstra damlayida vericem de kullanan var mi merak ettim
Alyaduru Ramaznannesii valla ben kullanıyorum ama var mı yok mu bilemedim hala çok aglıyo ama son iki gündür biraz daha iyi gibi günü gününü tutmuyor 🤷♀️
Zamanlagelen Ramaznannesii bende zincoyla beraber kullaniyorum fayda etti gb8 sanki bize insallah sizede eder:)
Melikeyigitemre Ramaznannesii ben normalde damlayı kulanıyordum gazımız çok oldugu için doktorumuzda gazı çok olan bebeklere ikisini bir veriyoruz dedi bende şurupla damlayi bir veriyorum etkisini gorüyorum ☺️
Busemm Bize doktor şurubu daha etkili demişti biz de ilk başta damla kullandık. Şurubu çok düzenli kullanmak gerekiyomuş biz beceremedik. Damlaya devam ettik biraz rahatlattı kızımı
Egemeneslihan Bende şurubunu kullandim çok iyi geldi simdi 3 aylik olduk bıraktık duzenli kullaninca baya etkili oldu
Hilalaliaras Ramaznannesii ben ikisini de kullaniyorum sabahlari damla gunun dige kisimlari şurup iciyoruz cok memnunum damla kabizligi önliyor zeytinyağli oldugu için