Fhmasyslt benim bebiş de öyleydi. her sabah balkonda oturuyoruz 1.5 aydır, her akşam da 4-5-6 arası dolaşmaya çıkıyoruz. alıştı şimdi. gene bizim kadar tepki veriyor ilk çıktığında tabii ki, ama kendini atmıyor. 5 aylık olmak üzereyiz. hee bi de izipizi gözlük aldım antalya’da olunca. çok tarz oldu 😂