eadrn11 valla canım e bebeğe gittik söyledik böyle diye onlarda makinayı komple istediler bizde veremeyiz sürekli kullanıyoruz dedik. 1 seneyi geçmedi ise parca temini yapıyolar ama biz 1 aydır bekliyoz aramadılar. Bizde manüel olani aldık 60 tl ye zaten parçalar aynı. Hel manüel sahibi oldum hemde parçaları kullanıyorum hepsi oluyo zaten