Minikmucizemizadematlas Normalde bebeğime Philips avent biberon almıştım ama bu sıra çok fazla gazı var bundanda kaynaklandığını düşünüyorum çünkü daha 17 günlük olduğu için tam ememiyor hava alıyor antikolik biberon kullanıp faydasını göreniniz oldumu sipariş vermek istiyorum ona göre
fitmommy Minikmucizemizadematlas tommee tippee kullandık biz antikolik olandan memnunuz. Kolik değildi bebeğim ama aşırı gazlıydı. Dr browns önerdi doktor ama ben tommeeden memnunum diye almadım. Aventin de gaz için valf satılıyor alıp biberona takabilirsiniz belki daha iyi olur
elifhanimm Dr browns mudur nedir, ona çok iyi yorumlar okudum aventten kat kat iyi diye. Ama bana kullandın mı diye sor , kullanmadım çünkü bebem kolik değil. . Ama sağolsun kolik kadar terminatör. Allah yardımcımız olsun