bende biri emiyo digeri emmiyodu ben birini emzirirken dierini sagıyodum bazen emzirmek okdr zor oluoduki sagıp vermek kolayıma gidiyodu ikisinide doyurcak sütüm vardı zamanım olmadıgında mamada verdim 8 ay zor emzirdim ek gıdayla zaten bırakmaya basldılar stres yapmayın gecede sagmaya calısın ben her 3 saatte bi sagmaya caısıyodum fırsatım oldukca sütünz emzirdikce yada sagdıkca artar bol su ve dinlenmede etkiliyor