Kızlar merhaba bugün oğlumun ateşi çıktı 38,5 hatta 39 u gördü büyük ihtimal boğaz enfeksiyonu yarın doktora götüreceğim ateşi çıktıkça calpol, dolven dönüşümlü müdahale ettik sorum şu yatarken ayağının altına sarımsak yağı kürü süreyim diyorum hem ateşi için hem de rahat uyuması için
bu yüzden:
1- sarımsak yağı süreceğim zaman ateş düşürücü ilaç yine versem olur mu ?
2- ayak tabanına sarımsak uygulayanlar olduysa tam olarak işlem nasıl sarımsakları süzüp belli işlemi uyguladıktan sonra ayağını temizlemem mi gerek yoksa sabaha kadar kalabilir mi ?
şimdiden teşekkür ederim