Bebeğim emerken süt geliyor sonlara doğru bitmiş gibi kesiliyor ama biliyorum bebeğim emdikce gelicek zorla boş boş bebeğe emziryprum tabi çırpınıyor o sırada birden yutkunuyor 5 dk filan boş meme emiyor gibi oluyo 3 sefer böyle böyle süt iniyo, bi bakıyorum gögsüm bomboş olmuş epey gevşemiş yani memeyi iyi boşaltmasını istiyorum ama bir emzirme seansımız nerdeyse yarım saati buluyo bebekte bazen sıkılıp emmiyo sondaki yağlı sütten yeri geliyo mahrum kalıyo sorum şu sizede oluyor mu bu ve neden böyle olur? Neden uzun sürüyo memenin boşalması sütün gelmesi?