Emellina Anneler kızım 6 aylık olacak ama 2. Ay aşısının iz yeri mor ve içi sert hemşireye sordum geçer asi tutuyor dedi ama 4 ay geçti üzerinden ve kolu mor ve içi ceviz gibi sert ovdum o yeri ama geçmedi resim yüklüyorum lütfen bakar mısınız
hunilimomm Emellina bu gayet normal canım elleme bu aşının tuttuğunu gösteriyor benim de kızımın öyleydi bi sure sonra iltihap akicak hic elleme sonra kendiliğinden geçiyor ve asi yeri 3 4 ay sonda belli ediyor kendini
1prens1prensess Emellina orayı ovmayın dokunmayın zamanla geçicek benim beneğim 8-9 aylıkken geçmişti kabulta bağlamıştı bizimkisi
Ayazege06 Emellina Bu asinin tuttuğunu gösteriyor kesinlikle dokunmayın o bolgeye 4. Aya kadar iltihaplanip iltihabı akcak korkmayın daha sonra da kabuk bağlıyor ve iyilesiyor zaten geçici birşey
Bebegimm1 Emellina orayı ovmayın müdahale etmeyin benm bebegim de 6 aylik olucak haftya sizinki mor bile değil bence benm bebegimin ki daha belirgin mor duruyor içide beyaz gözukuyor zamanla orası iz olucak bizim kolumuzdaki gibi 🌸
Ayazege06 Emellina Hemşire söylemesi gerekiyodu ama söylemedi mi size iltihaplanicak korkmayın diye bize soylemisti
Emellina Ayazege06 sordum gösterdim de hatta ama o zaman küçücük bir şeydi mercimek kadar hemşire sadece geçer asi tutuyor dedi o kadar