Kızlar yaklaşık iki ay önce doğum yaptım sonrasında hiç ağrım olmadı ama son bir iki haftadır çok sırt ağrısı yaşıyorum doktor sezaryen doğumdan kaynaklandığını söyledi eşim çok yardımcı oluyordu bana o da ameliyat oldu şimdi eşime ve iki aylık yavruma gücüm yettiğince bakmaya çalışıyorum ama bazen doğrulamıyorum bir de çok meme ağrısı yaşıyorum bu ağrı sızı ne zaman geçer memeler ne zaman terbiye olur ve bana bize dua eder misiniz lütfen Allah razı olsun