GaMzeDemir omzu ve göğsü yerden kalkıyor mu? Benim oğlum da yüz üstü durmayı sevmiyor ama ben hep keyifli anında karnını doyurduktan 1 saat sonra falan az az olsa koymaya çalışıyorum. Oğlumda pavlik bandaj takılıydı. Bizim durumumuz o yüzden biraz geriden geliyor ama bebekler gerçekten inanılmaz, öyle çabuk gelişim gösteriyorlar ki… Asla yapamadığı ve yapacak gibi de durmadığı bir şeyi ertesi gün yapabilir. 🤷🏻♀️ Bizde öyle oldu, mutluluktan ağlamıştım 😢