Ya ben yenidoğana bebeğimi götürdüm uzayan sarılığa baktılar idrar sonucu ve kan için aradığımda doktor idrar temiz kan daha çıkmamış yarın ara dedi ertesi gün aradığımda başka bi doktor vardı oda kan temiz ama idrarı tekrar görelim dedi emin olamadım bende hangisi doğru diye