Mervemtlr1310 Merhaba bebeklerinize kefir veriyor musunuz ? Kendiniz mi yapıyorsunuz hazır mı alıyorsunuz ? Laktozsuz mu daha uygun ? Ve hangi marka tercih ediyorsunuz ? Çok araştırdım ama kafam çok karıştı sizlere sormak istedim 🙃
Fatmaimarusta Mervemtlr1310 oğlum 14 aylık 6 aydan bu zamana kadar verdim haladır da veriyorum sabah kahvaltılarında marketten altınkılıç sade olanı alıyorum
Milamoms Mervemtlr1310 8 aydan beri veriyorum migros kefirzadem alıyorum bı hemşire anne tavaiyesiyle
Batigun Mervemtlr1310 ben kendim yapıyorum mayaliyorum evde cok guzel kabızlık içecekleri krepleri oluyor deneyebilirsiniz
Mervemtlr1310 Eşim Fatmaimarusta eşimde altınkılıç almış fakat üzerinde laktozsuz yazıyor, olmadı sade bulmaya çalışırız teşekkürler 😊
Yusufali06 Mervemtlr1310 yengem kendi kurarak yeğenime veriyordu ek gıdaya geçtikten snra. Genelde kahvaltılarda en az yarım çat bardağıyla başladı yaşına göre artırdı miktarını.
SuPerisiiii Mervemtlr1310 ben de bugün aldım. Kızım altı aylık günde yarım çay bardağı verilebilirmiş. Bakalım içecek mi bizimki.