Seenayyalcin Merhabaaa kızlar bugün yenidoğan bebeğimin aşısı vardı aynı zamanda göz muayenesi yaptı aile hekimim bir sorun görmedi ayrıyetten hastaneye gidip göz muayenesi yaptırmam gerekli mi sizce ?🧏🏼♀️
Tugcerylmzkerem Seenayyalcin İkisinde de aile hekimi kontrol yapti bir sorunumuz cikmadi sizcede hersey normalse gerek yok hastaneler zaten hastalik kayniyor ama iciniz rahat degilse goturun🌺
Bilge_anne27 Seenayyalcin gerekir bence yani bir göz doktoru görse daha iyi olur aile hekiminin fark edemediği bir şey olabilir Allah korusun
ikiprensannesi_gul Seenayyalcin evet bakıyo benim kendi çocuk doktorum var ama o bile baktığı halde göz doktoruna yönlendirmişti
Yagizkus Seenayyalcin göz dr u farklı muayene ediyor kayma açısına falan makine ile bakıyor. Aile hekimi kendi bakmasına rağmen 6 aya kadar muayeneye gidin demişti bize aynı şekilde çocuk dr u da