Kızlar oğlum 20 aylık oldu olası çok zor bir bebekti fakat şu 2 haftadır resmen bittim. Diş nedenlidir dedik dişi patladı hala aynı hatta daha beter. Herşeye ama herşeye ağlar oldu, zaten zor ve çizgi film le yiyen bir bebekti öyle bile yemez oldu kato gıda zaten çok çok az yiyo iyice memeye düştü. Asla oyalayamiyorum istediği zaman vurarak ağlayarak emiyo gece en azından 2 saatte bir uyanıyordu şimdi saat başına düştü resmen. Dışarı çıkarıyorum biraz havası değişsin diye çıktığıma pişman oluyorum asla beni dinlemiyor istediği olmayincada çıldırıyor resmen birde arabalarının tekerleklerini çevirmeye başladı oda apayrı bir kafa karışıklığı yaptı napicam nasıl davranicam basil baş edicem bilmiyorum 😑