Kucuktospam
Hamileliğim son ayında çıktı ve Beni mahvetti. 🤰 Doğum mu O an O mu dersen mahvetti. Allahım krizlere giriyordum lohusalığımın ilk 20 günü berbattı bebeğimi sadece emzirdim gerisini hatırlamıyorum. Allahtan annem vardı yoksa lanet olası şey yüzünden bebeğimle kopacaktık. Ağlamalar ağrıdan kriz geçirmeler.
Doktor buna müdahale demem ödem oluşmuş ekstra ameliyata alamam yeni Doğum yapmışsın dedi. Sabırla geçecek. Doğumda bu kadar acı çekmedim 🥺
Çok geçmiş olsun, sıcak su oturması günde üç kere… doktorum özel su içine katılan toz verdi onu döküp 15 dakika oturma yaptım suyu sürekli sıcak duyarak. Sonra özel kremi sürüp ağrısını afifletmek için fitil. Şişi inene kadar kesinlikle içeri itme! Be ben hep kantaron yapı ile mesaj yaptım. 20 gün cektim doğdun sonra popomun üstüne oturtamadım. Çünkü doğumda lama yapılmadı ıkınrıkca gaita çıkartım ve sürekli popomu silme işlemi yaptılar daha çok azdırmış bildiğin ağızıma ……. yapıp attılar. Allahım bir daha yaşatmasın. Doğum dediklerinde tek aklıma hemoroidim geliyor. Doğum mu hatırlamıyorum😳🤣 Allah yaşatmasın bir daha.