nur-nr_123 Saricizgilibeyazev cnm şurup değilde bn denemedim hani bu karadut özümü ne var iştah açıyor diyorlar suya katıp meyvesuyu gibi iciriyorlar 🤷🏼♀️
boncukhaniminannesi Saricizgilibeyazev ocean Multi vitamin kullanıyorum canım muazzam faydası var diyemem ama balık yağlı olanı kullanıyorum hem şuan balık yemiyorlar ya iyi oluyor
Vyildz Saricizgilibeyazev surup bilmiyorum ama benim kizim da iştahsız bir bebekti karadut özü alabilirsin canım diş döneminde bile iştahı var sabah kahvaltıda meyvesuyu gibi veriyorum makarnavitma sitesinden aliyorum
Saricizgilibeyazev Vyildz cidden mi cnm ya şuan bende var vitmadan aldığım daha kullanmadım nekadar ölçüde yapıp veriyorsunuz benm 23 aylık
Vyildz alchnn onun gibi evet ben aç karnına önce pekmez veriyorum kahvaltıda da karadut özü meyvesuyu veriyorum gün içinde güzel güzel yiyor özellikle ailecek yediğimiz yemekte aç olmasa bile yemek ister
AnneBebek1 Vyildz Bende dün aldım karadut özü ne kadar sürede etkisini gösteriyor bugün denedik ama bu fayda görmedik inşallah ilerleyen zamanlarda görürüm faydasına iştahı hiç yok bunaldım artık ya
Vyildz Saricizgilibeyazev ben rengine göre ayarliyorum 60/70cc su biraz yoğun karadut olsun istersem rengi koyu olana kadar karadut koyuyorum ama küçük şişe olduğu için bazen Koyu renkli yapmıyorum ki 2-3hafta götürsün diye
nur-nr_123 Saricizgilibeyazev tamam canım insallh işe yarar ama ilk dneemede olmaz bnce bı kaç gün takip et