Kizlar yeni dogunca topuk kani alindi bizden ve biotinaz eksikligi cikti iste ankaraya gittik orda temiz cikti ama siz 3 aylikken getirirn tasiyici olabilir dedi doktor bizde goturemedim uzak olunca oğlum suan bir yasinda hic bir skntisida yok ama içimde yani bsyler vardi goturdum kan fln alindi 15 gun snra cikcak aceba boyle olup saglikli olan varmi veya ilkin boyle olup snradan yok olma durumu varmi bizden de kan alincakmis eger cikarsa dedi lutfen bna bi yardimci olurmusunuz kalitsal bir hastalik