Bebekkokuluev1 Kızlar saçım önceden kızıldı sonrasında evde boyamaya devam etim buğün gittim sea color 4.65 şarap kızılını aldım boyadm ama çok koyu tuttu patlıcan moru gibi oldu saçlarım öncesinde kızıl dı yani ben bu rengi geri ateş kızılına nasıl çevirebilirim
Akbasrabia Bebekkokuluev1 aynı hatayı bende yapmıştım normalde koleston kor ateşi kızılı kullanıyordum bi ara sea color çilek kırmızısını aldım kop koyu bir kızıl çıktı belki yıkandıkça akar diye bi süre bekledim akmadı mecbur açıp tekrar kolestona boyadım 🤷🏻♀️
Bebekkokuluev1 Haticedere18 bulunduğum yerde kuaföre gitme şansım mallesef çok zor ilçede oturuyorum da ben kuaföre gitmek bebekle zor oluyor ☺️
Bebekkokuluev1 Simra kullandım boyayla karıştırmıştım acaba sonrasında tekrardan açıcı sürüp ateş Kızılımı yapsam
bsr_a_a Bebekkokuluev1 açıcı boyayla karıştırılmaz. Boyayla karıştırdığınız oksidan, açıcı yerine geçmez. Önce komple açıcı ile saçınızın rengini açıp ondan sonra boya ve içinden çıkan oksidan ile boyarsanız tam rengi tutar. Ama tavsiyem evde saçınızı açmaya kalkışmayın yanar
Simra Bebekkokuluev1 tekrardan acici kullanirsan sacini cok acar oda çok kotu durabilir en iyisi birz bekle sacin acilasiya kdr birde iki iki boya olunca sac yanma durumu vok yuksek oluyor birde kötü gorunum oluyor bende sen gibi sacimi cok açmışım dediler bana bir dhaa boya yapma hem sacin yanar hemde mahvolur deidler cok koyu bir boya yapman lazim dediler bende yapmadım
Bebekkokuluev1 Akbasrabia tekrardan açmak için nasıl bir çözüm yolu bulmam lazm nasıl ve hangi açıcıyı almam lazm
maestro Bebekkokuluev1 yanar ama saaaç.. zaten market boyası çok zor açılıyo. bence biraz bekleyin, sonra daha açık kızıl ile bir daha deneyin. çok bekletmeyin 10-15 dk sonra hemen yıkayın.
Bebekkokuluev1 bsr_a_a ya gerçekten mi ama kuaföre gitmeye hiç vaktim olmuyor bulunduğum yer ilçe küçük bir yer kuaför uzak düşüyor gerçekten evde kendim açmaya çalışmam lazım