Ama ben bir hemşire olarak şunu belirtmeliyim ki her çocuğun gelişimi aynı değil, benim ki yer senin ki yemez. Ki bu bebelac ı 3 gün kuralına göre vermelisin. Kaşık la 1. Gün üç kaşık , 2. Gün 4 , 3. Gün 6 kaşık ile.. kaka yapıyor mu? , kaka da kan var mı? , gaz problemi oluştu mu? Ve ya kusma ( ağız dolusu), cilt üzerinde döküntü. Çünkü dediğim gibi her çocuk aynı değil. Gelişimi farklı ben 6 gün önce muz denedim. Ezip kaka yapabildi bir reaksiyon göstermedi. Bu gün havuç haşlayıp ezdim 1 çay kaşığı kadar tattırdım. 3 gün deneyeceğim. 1 tatlı kaşığı yoğurt denedim. Yine sorun olmadı. Bebeşac 4+ meyve püresi(Elmalı,muzlu) 3 gün kuralı şartıyla denedim sorun olmadı. Her çocuğun bünyesi farklı reaksiyonlar verebilir göz önünde bulunduralım:)