use_use Eğer normalden daha iştahsızsa ya diş dönemindedir yada yeni yapmaya başladığı biseyler varsa mesela oturma,sıralama o dönemlerde de uyku ve yemek konusunda bi gerileme oluyor . Pütürlü ve katı gıdalarla ilgili sorunu yoksa önüne koyup kendi yemesine izin vermek çok işe yarıyor bizde öyle olmuştu. Stres yapmayın biz üstlerine düştükçe daha da soğuyorlar ek gıda olayından