Sssedaaa Lilayy herkes de farklı olabilir ama bnde kasık ağrısı olmuştu adet olcak gbi ama uzun süren bı ağrı değil kısa kisa
leynanin_pembemantosuu Lilayy herkeste farklı oluyor bende bayılma tansiyon düşüklüğü kasık ve bel ağrısı göğüs sızlaması büyümesiy di
nur-nr_123 Lilayy yaşayan oldumu bilmem ama bnde tek belirti ateş basması deliler gibi yanıyordum ve doğum yapincaya kadar bu devam etti ben şekerden suphelenmistim hamileymis meğer 😂
Simra Mide bulantisi bas donmesi birde kasiklarda adet olacak gibi hissiyati vardi bnde ama pek te anlamamistim herkeste farklilik gosterebiliyor
Sumeyyebaglan Kasık ve göğüs ağrısı,hassasiyeti. Hatta şöyle diyim bütün regl belirtilerini yaşamıştım
Belinaymuhammadi Lilayy bende sadece baş dönmesi ile bildim hamile oldumu sonrasinda mide bulantisi bazı yemeklerden hoşlanamadım tabi herkez bir deyil farklı olabilir🤗