Asyalpay Kızlar bebegim 3 buçuk aylık ve emzik almıyor herşeyi demedim 5 tane emziği var ama kabul etmiyor mememi sürekli emzik olarak kullanıyor 😣😣 var mı emzik öneriniz
Aslancik Asyalpay canim ben birsuru marka denedim hepsini atti bende soyle bi yontem buldum memeden ayirirken hemen emzigi tutturuyorum yada azcik recele batirip veriyorum cop cop emiyo
Gulsah4141 Asyalpay bende bir sürü emzik denedim almadı hala vermeye çalışıyorum ama yok ağzını açmıyo resmen çok kuvvetli kapatıyo :))
Pnrnhr Asyalpay her dışarı çıkmaya yeni emzik alıyorum nefret ediyo emmiyo😩 ağzı boş olunca da hep ağlıyo
Emine Asyalpay oğlum 5 aylıkken almaya başladı emziği 😀bende vermekten vazgeçmedim çünkü bir nebzede olsa oyalıyor
Pnrnhr Aslancik şuan yaptım zorla soktum ama emmiyo tutuyo ağzında mememi emzik yapmıştı 10dkdır emzik gibi emiyodu
Mrveysuf Aslancik aynı bende o şekilde veriyorum çok az fındık ezmesi veya reçele batırıyorum ama şiresi bitince hemen geri atıyor 😂
Asyalpay Aslancik o şekilde bende denedim ama reçeller bile fayda etmedi sanırım artık almaz bu saatten sonra
Sycn Benim bebeğimde hiç emzik kullanmadı. Doktora sordum zorlamayın kullanmak istemeyebilir dedi o yüzden denemedim başka emzik. Silikon kaşık falan da kullanmıyo biberondan suyu zor içiriyorum walla
Asyalpay Çok zorladım ama almıyor en son bi kaç kere kustu bende ümidimi kestim ama arada deniyorum inşallah alır kolaylık valla emzik onu anladım 😔😔
Mirayim Belinayannesi avent soothie mi kullaniyorsunuz. Bir tek onu denemedim galiba, 10 tane emzigi var hic birini tutmadi.
ESRAHAMZA Benimkide ilk 2 ay almadı damla uçlu emzik alıp uykuya dalma esnasında verdim 3 günde alıştı şimdi uykunsaatinde emziği alır almaz gözlerini kapatıyor
Mhlkoyku Asyalpay almıyorsa ısrar etmeyin bence. Almak zorunda değil ki. Benimkide almadı 6 çeşit enzik var evde kullanamadım hiç. Zorlamayın bence
nisam Bende çok isterdim alsin ama bizimkide almadı ne yaparsam çok açsa alıyor 5 dk sürmeden geri atiyo onu da ümidi kestim ben artık 5.5 aylık olduk daha da almaz heralde
Aslancik Asyalpay dogdugu ilk gun cok onemliymis ama hic belli olmaz sen yine denemekten vazgecme belki saglikli degil ama cok buyuk kurtarici
Pembemsii Asyalpay benim bebeğim bir buçuk aylık benimkide almıyor çok aç olurda belki haricinde kusacak gibi oluyo başka emzik denemedim alır mı bilmiyorum ama nuk un damaklı emziğini almıyor😏