Mavieylul sma optipro kullanıyorum çok memnunum bir kez comfort aldım mama acayip köpürüyor biberonda çalkalamadığım halde cam kaşıkla karıştırdım yine aynı mama top top biberonda kaldı bitirene kadar pişman oldum aldığıma optiprodan memnunum aptamil 13 yıl önce oğluma kullandım gaz ve kabızlığı 6 ay çekti şuan nasıl bilmiyorum ama bu yüzden aptamil almadım